- Забезпечення збереженості та державний облік документів:
- - провести ремонт 50 справ, які будуть виявлені в ході роботи з документами що знаходяться у задовільному стані та 25 справ документів із основою, що руйнуються;
- - підшити та оправити 60 справ;
- - пронумерувати 1200 аркушів та перевірити нумерацію 400 аркушів;
- - оформити 60 титульних аркушів справ із проставлянням на них архівних шифрів;
- - провести знепилювання 280 погонних метрів стелажів та 450 картонажів;
- - закартонувати 300 одиниць зберігання, написати та наклеїти 60 ярликів на картонажі;
- - видати 100 одиниць зберігання користувачам, працівникам архіву;
- - переміщення в середині архівосховища 60 справ та 6 картонажів нових фондів;
- - прийняти та облікувати 6 нових надходжень;
- - ведення справ фондів та наглядових справ;
- - ведення пофондового та постелажного топографічного покажчиків;
- - контроль температурно-вологісного режиму зберігання документів, протипожежного стану архівосховища.
-
Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів:
- написання 6 історичних довідок до нових фондів за опублікованими джерелами та справами;
- визначення та уточнення фондової приналежності документів;
- формування справ та систематизація аркушів у справах, складання заголовків справ;
- оформити 6 описів та погодити з Експертною комісією архівного відділу;
- проведення каталогізації документів – складання карток на документи -23, складання іменних карток - 50.
-
Формування Національного архівного фонду. Експертиза цінності документів НАФ. Контроль за організацією зберігання документів НАФ в архівних підрозділах установ:
- прийняти та облікувати 6 нових надходжень – 60 справ;
- приймати участь у роботі ЕК архівного відділу;
- надання методичної та практичної допомоги установам, організаціям та підприємствам в підготовці описів із особового складу та надання консультацій щодо підготовки підприємства до ліквідації;
- ведення картотеки ліквідованих фондоутворювачів.
-
Використання інформації документів Національного архівного фонду:
- виконання запитів соціально-правового характеру:
за документами – 50 довідок;
про розмір заробітної плати – 302 довідки;
про трудовий стаж – 90 довідок.
- надати відповіді:
про відсутність документів в архіві – 8;
- виконання запитів на копії документів – 30;
- друкування текстів з використанням оригіналів документів - 24.
-
Науково-дослідна та методична робота:
- скласти річний план роботи на наступний рік трудового архіву та індивідуальних планів роботи;
- скласти звіти про виконану роботу за поточний рік трудового архіву та індивідуальних звітів.
-
Організація роботи архіву:
- участь в службових оперативних нарадах виконкому - 12;
- приймання громадян:
з питань, що стосуються їх запитів – 200;
оформлення анкет-заяв за запитами громадян – 380;
облік та реєстрація запитів – 339;
- створення та ведення картотеки організацій з інформацією про місцезнаходження їх документів з особового складу – 2;
- ведення діловодства – 10 днів.
-
Розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази архіву:
- провести перезарядку вогнегасників;
- встановити систему кондиціювання та вентиляції повітря в архівосховищах;
- провести дератизацію приміщення.