Трудовий архів

виконкому Ірпінської міськради

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2018 рік


  1. Забезпечення збереженості та державний облік документів:
  2. - провести ремонт 50 справ, які будуть виявлені в ході роботи з документами що знаходяться у задовільному стані та 25 справ документів із основою, що руйнуються;
  3. - підшити та оправити 60 справ;
  4. - пронумерувати 1200 аркушів та перевірити нумерацію 400 аркушів;
  5. - оформити 60 титульних аркушів справ із проставлянням на них архівних шифрів;
  6. - провести знепилювання 280 погонних метрів стелажів та 450 картонажів;
  7. - закартонувати 300 одиниць зберігання, написати та наклеїти 60 ярликів на картонажі;
  8. - видати 100 одиниць зберігання користувачам, працівникам архіву;
  9. - переміщення в середині архівосховища 60 справ та 6 картонажів нових фондів;
  10. - прийняти та облікувати 6 нових надходжень;
  11. - ведення справ фондів та наглядових справ;
  12. - ведення пофондового та постелажного топографічного покажчиків;
  13. - контроль температурно-вологісного режиму зберігання документів, протипожежного стану архівосховища. 
  14. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів:

    - написання 6 історичних довідок до нових фондів за  опублікованими джерелами та справами;

    - визначення та уточнення фондової приналежності документів;

    - формування справ та систематизація аркушів у справах, складання заголовків справ;

    - оформити 6 описів та погодити з Експертною комісією архівного відділу;

    - проведення каталогізації документів – складання карток на документи -23, складання іменних карток - 50.

  15. Формування Національного архівного фонду. Експертиза цінності документів НАФ. Контроль за організацією зберігання документів НАФ в архівних підрозділах   установ: 

    - прийняти та облікувати 6 нових надходжень – 60 справ;

    - приймати участь у роботі ЕК архівного відділу;

    - надання методичної та практичної допомоги установам, організаціям та підприємствам в підготовці описів із особового складу та надання консультацій щодо підготовки підприємства до ліквідації;

    - ведення картотеки ліквідованих фондоутворювачів.

  16.  Використання інформації документів Національного архівного фонду:

    - виконання запитів соціально-правового характеру:

    за документами – 50 довідок;

    про розмір заробітної плати – 302 довідки;

    про трудовий стаж – 90 довідок.

    - надати відповіді:

    про відсутність документів в архіві – 8;

    - виконання запитів на копії документів – 30;

    - друкування текстів з використанням оригіналів документів - 24.

  17. Науково-дослідна та методична робота:

    - скласти річний план роботи на наступний рік трудового архіву та індивідуальних планів роботи;

    - скласти звіти про виконану роботу за поточний рік трудового архіву та індивідуальних звітів.

  18.  Організація роботи архіву:

    - участь в службових оперативних нарадах виконкому - 12;

    - приймання громадян:

    з питань, що стосуються їх запитів – 200;

    оформлення анкет-заяв за запитами громадян – 380;

    облік та реєстрація запитів – 339;

    - створення та ведення картотеки організацій з інформацією про місцезнаходження їх документів з особового складу – 2;

    - ведення діловодства – 10 днів.

  19.  Розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази архіву:

    - провести перезарядку вогнегасників;

    - встановити систему кондиціювання та вентиляції повітря в архівосховищах;

    - провести дератизацію приміщення.