Трудовий архів

виконкому Ірпінської міськради

Київської області

a

Звіт

Підсумки роботи архіву за 2016 рік


Станом на 01.01.2018 року на території Ірпінського регіону функціонує один Трудовий архів, який створений при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради. Він не має статусу юридичної особи, за своїм організаційно-правовим статусом прирівняний до відділу виконавчого комітету Ірпінської міської ради. В трудовому  архіві  працює  2  штатних  працівника.
Трудовий архів знаходиться в окремому приміщенні, яке розміщене на 1-му поверсі 5-ти поверхового житлового будинку і має 3 архівосховища.

Станом на 01.01.2018 року в трудовому архіві  перебуває всього на зберіганні 12901 одиниць зберігання, а саме:

  • 11855 одиниць зберігання з особового  складу;
  • 2 одиниці зберігання – 45 років;
  • 547 одиниць зберігання, мішків, пакунків виборчої документації;
  • 499 одиниць зберігання тимчасових документів ліквідованих підприємств і установ.

1. Забезпечення збереженості та державний облік документів.

під час виготовлення довідок соціально-правого характеру виявлено пошкодження 20 справ фондів, які були відремонтовані (складені, прошиті, оправлені, перевірена нумерація аркушів справ).

Оправлено 308 справ, підшито 304 справи, пронумеровано 6616 аркушів у справах, перевірено нумерацію 8654 аркушів у справах.

Оформлено обкладинки 161 справ та проставлені архівні шифри.

 У 2017 році  збільшено обсяг збереження документів. Всього прийнято на зберігання 1779 спрв: з кадрових питань (особового складу)   підприємств, установ, організацій, що ліквідувалися – 1618, 161 справа тимчасового зберігання. Прийнято на збереження та упорядковано - 14 фондів. На нові фонди оформлено справи фондів, картки фондів, аркуші фондів.

В трудовому архіві відсутня посада прибиральниці. Прибирання приміщення архіву проводилось працівниками архіву. 

Проведено картонування справ фондів – закартоновано 1742 справи в 227 картонажі, на картонажі виготовлено і наклеєно ярлики, розміщено на стелажах.

Для виготовлення довідок та копій документів на звернення громадян працівникам архіву з архівосховища видано 3358 спрви.

Для проведення зустрічних перевірок виданих трудовим архівом громадянам довідок про заробітну плату працівникам Управління ПФУ України видано 649 справ. За результатами перевірок складено 97 актів зустрічних перевірок, розбіжностей не виявлено.

2.Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів.

До нових фондів, що надійшли до архіву складені історичні довідки. Складено 159 заголовків справ в описах. Складено і надруковано: 6 описів на 34 аркушах, 11 передмов до описів справ з кадрових питань (особового складу) на 36 аркушах. Оформлено 10 описів.

3. Формування Національного архівного фонду.

Прийнято на зберігання:

  • документів з особового складу - 1618 справ;
  • тимчасових документів - 161 справа.

Укладено 13 актів на прийняті документи.

Проведена експертиза цінності документів на:

320 справ з оформленням результатів. Складено акти про вилучення до знищення на 89 позицій. Вилучено до знищення 320 справ.

Підготовлено та складено висновки на 10 описів справ та 4 акти знищення документів, які не підлягають зберіганню для розгляду на засіданні ЕК архівного відділу виконавчого комітету Ірпінської міської ради.

Надано методичну та практичну допомогу керівникам установ у складанні описів із кадрових питань (особового складу) та тимчових документів - 147 статтей опису. Надано 28 консультацій керівникам підприємств щодо порядку підготовки документів до ліквідації та їх передачі до архівної установи.

Приймали участь у підготовці та проведенню наради з роботи служб діловодства архівних підрозділів установ – джерел формування НАФ.

4. Використання інформації документів.

Всього за 2017 рік виконано 1441 запитів соціально-правового характеру, з них:

  • за документами – 208 (про перейменування підприємств);
  • про розмір заробітної плати - 340;
  • про трудовий стаж – 141;
  • на копії документів – 737.
  • про відсутність документів в архіві - 10;
  • із рекомендаціями про місцезнаходження документів – 5.

Надруковано 689 сторінки текстів на звернення.

5. Науково-дослідна та методична робота.

Складено річний план роботи архіву та звіти про виконання річних планів.

Складено звіт про стан та обсяг документів, що зберігаються в архіві на запит Державного архіву Київської області.

6. Організація роботи архіву.

Приймали участь у нарадах, які проводились виконавчим комітетом Ірпінської міської ради, Державним архівом Київської області.

Підготовлено та погоджено договори:

  • на упорядкування та прийняття документів на зберігання – 13;
  • на взяття під охорону приміщення (пожежна та охоронна сигналізація);
  • обслуговування  сайту трудового архіву в Мережі архівів Київщини;
  • придбання стелажів для трудового архіву;
  • придбання багатофункціонального копіювального пристрою;
  • придбання матеріалів та господарських товарів для трудового архіву.

За 2017 рік трудовим архівом надано консультацій на особистому прийомі, по телефону, зворотному зв’язку – 848 громадянам та керівникам установ, що ліквідуються.

В 2017 році придбано 50 металевих стелажів протяжністю 225 м.п. та багатофункціональний копіювальний пристрій.

8. Робота з кадрами.

Проведено щорічне оцінювання працівників архіву.

При запланованому плані бюджету робочого часу 443,0 - фактично виконано роботи – 1127,95. План роботи трудового архіву виконано на 254,62%.